Friday, July 12, 2013

CHAR KUEY TEOW



Sapa suka makan char kuey teow???? sila angkat kaki tangan....sesiapa yang obses pasal char kuey teow kat sini la tempat nye..telur di basuh okiess..hahahhaha..tapi MF tak tau la..betul di basuh di sental di berus bagai kan..kedai ni betul-betul berhadapan dengan penjara sungai buloh..sedap dan boleh tahan jugak la rasanye..selain char kuey teow dorg pun ada jual mknn lain mcm burung puyuh goreng, tomyam,western food pun ada..tapi MF tak pernah cuba mknn lain..selalunye kalau ke sini akan mkn char kuey teow..pernah masuk dlm JJCM..

boleh la mencuba kalau lalu ke sungai buloh ye..jgn lupa kol MF..boleh blnj sekali =)

2 comments:

  1. MF tu apa? Merah Jelita ke Mas Fabulous? hehe..visit mine http://ismiqbal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. MF = masfabulous lorr klu mas jelita MJ kikiki...i will follow u back..

    ReplyDelete

FABULOUS PERSON